Om mig

Mitt foto
Under de närmaste åtta månaderna kommer jag att bo i Örebro och arbeta dels som Head Coach för EcoÖrebro i Basketligan, dels fortsätta arbeta med verksamhetsutveckling och ledarutveckling. När jag vill ha kul går jag på bio, lyssnar på bra musik, går på café, spelar golf, shoppar loss, reser till någon trevlig storstad (helst Prag eller New York), reser till solen, läser en intressant bok mm. Mina favoritställen är Nyhavn och Ströget i Köpenhamn, Espresso house på Davidshalls torg i Malmö, Greenwich Village i New York, Karlsbron i Prag, Stockholms innerstad, Gran Canaria, Bokskogens Golfklubb, Ljunghusens Golfklubb, Central Park i NY, Bosön och Norska fjällen. Min senast lästa bok är "Ledarskapets fem utmaningar" av Stefan Söderfjell.

onsdag 14 april 2010

Woods i US Open

Tiger Woods kommer att spela nästa major, US Open på Pebble Beach i Kalifornien, en bana Woods har positiva minnen från. Det var nämligen här han vann sin första av sammanlagt tre US Open-titlar.

Woods kommer att vara oerhört revanschsugen efter att ha förlorat ännu en majortitel till antagonisten Phil Mickelson. Tiger anser ju att endera vinner han tävlingar eller så förlorar han dem.

Själv har jag fastnat för den stabila "stack and tilt"-svingen och kommer att träna in denna nya sving under den kommande månaden för att sedan krossa så många banor jag kan i sommar.

Medier skriver: AB Exp DN SvD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar