Om mig

Mitt foto
Under de närmaste åtta månaderna kommer jag att bo i Örebro och arbeta dels som Head Coach för EcoÖrebro i Basketligan, dels fortsätta arbeta med verksamhetsutveckling och ledarutveckling. När jag vill ha kul går jag på bio, lyssnar på bra musik, går på café, spelar golf, shoppar loss, reser till någon trevlig storstad (helst Prag eller New York), reser till solen, läser en intressant bok mm. Mina favoritställen är Nyhavn och Ströget i Köpenhamn, Espresso house på Davidshalls torg i Malmö, Greenwich Village i New York, Karlsbron i Prag, Stockholms innerstad, Gran Canaria, Bokskogens Golfklubb, Ljunghusens Golfklubb, Central Park i NY, Bosön och Norska fjällen. Min senast lästa bok är "Ledarskapets fem utmaningar" av Stefan Söderfjell.

tisdag 6 april 2010

SIMPLY THE BEST!!!!!!

Inter gjorde en stabil insats sett över två matcher och besegrar programenligt CSKA Moskva, men utan att imponera speciellt mycket.

Ett lag som imponerar däremot är regerande mästarna FC Barcelona. Katalanerna spelar en så fantastiskt bra fotboll att jag är beredd att påstå att de är världens bästa fotbollslag någonsin.

Och om laget Barcelona är bäst genom tiderna så är Leo Messi den bäste fotbollsspelaren någonsin. Hans uppvisning mot Arsenal var av det mäktigaste fotbollsvärlden har skådat.

SIMPLY THE BEST!!!!!!!!!!!

Medier skriver: AB1 AB2 Exp1 Exp2 DN1 DN2 SvD

1 kommentar:

  1. Där har du ju för en gångs skull rätt, LG, när det gäller fotboll!
    Barca Fan Club Solvik Arvika

    SvaraRadera