Om mig

Mitt foto
Under de närmaste åtta månaderna kommer jag att bo i Örebro och arbeta dels som Head Coach för EcoÖrebro i Basketligan, dels fortsätta arbeta med verksamhetsutveckling och ledarutveckling. När jag vill ha kul går jag på bio, lyssnar på bra musik, går på café, spelar golf, shoppar loss, reser till någon trevlig storstad (helst Prag eller New York), reser till solen, läser en intressant bok mm. Mina favoritställen är Nyhavn och Ströget i Köpenhamn, Espresso house på Davidshalls torg i Malmö, Greenwich Village i New York, Karlsbron i Prag, Stockholms innerstad, Gran Canaria, Bokskogens Golfklubb, Ljunghusens Golfklubb, Central Park i NY, Bosön och Norska fjällen. Min senast lästa bok är "Ledarskapets fem utmaningar" av Stefan Söderfjell.

måndag 5 april 2010

Tuff förlust för Skellefteå

Skellefteå missade nog sin stora chans att vinna "momentum" i semifinalen mot HV71 när de tappade sin 2-1-ledning inför tredje perioden till 2-3-förlust i sudden death.

Samtidigt har Skellefteå gjort HV71 lite osäkra och passiva, vilket fortfarande gör matchserien lite oviss.

Om HV tar sig i kragen och hittar tillbaka till sitt tunga, malande spel de visat upp tidigare i vinter kommer de att vinna med 4-1, men marginalerna är små.......

Medier skriver: AB Exp DN SvD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar