Om mig

Mitt foto
Under de närmaste åtta månaderna kommer jag att bo i Örebro och arbeta dels som Head Coach för EcoÖrebro i Basketligan, dels fortsätta arbeta med verksamhetsutveckling och ledarutveckling. När jag vill ha kul går jag på bio, lyssnar på bra musik, går på café, spelar golf, shoppar loss, reser till någon trevlig storstad (helst Prag eller New York), reser till solen, läser en intressant bok mm. Mina favoritställen är Nyhavn och Ströget i Köpenhamn, Espresso house på Davidshalls torg i Malmö, Greenwich Village i New York, Karlsbron i Prag, Stockholms innerstad, Gran Canaria, Bokskogens Golfklubb, Ljunghusens Golfklubb, Central Park i NY, Bosön och Norska fjällen. Min senast lästa bok är "Ledarskapets fem utmaningar" av Stefan Söderfjell.

söndag 4 januari 2009

Följ min väg från hcp 3,2 till scratch i den fantastiska sporten golf

Efter en månads vila är det nu dags för försäsongsträning på Hylliekrokens GK i centrala Malmö. I januari månad kommer jag att jobba med baksvingen enligt de mycket bra råd jag har fått av min tränare Peter Aldengård. Mina förväntningar är mycket positiva efter en bra höst.

Medier skriver: AB DN SvD

1 kommentar:

  1. Den vägen ska jag följa med stort intresse. När har du tänkt nå vägs ände?
    Jag bara undrar...
    Det kan ju kanske bli en kopp på Sönda i belöning den dagen du når fram :)
    Tholén

    SvaraRadera