Om mig

Mitt foto
Under de närmaste åtta månaderna kommer jag att bo i Örebro och arbeta dels som Head Coach för EcoÖrebro i Basketligan, dels fortsätta arbeta med verksamhetsutveckling och ledarutveckling. När jag vill ha kul går jag på bio, lyssnar på bra musik, går på café, spelar golf, shoppar loss, reser till någon trevlig storstad (helst Prag eller New York), reser till solen, läser en intressant bok mm. Mina favoritställen är Nyhavn och Ströget i Köpenhamn, Espresso house på Davidshalls torg i Malmö, Greenwich Village i New York, Karlsbron i Prag, Stockholms innerstad, Gran Canaria, Bokskogens Golfklubb, Ljunghusens Golfklubb, Central Park i NY, Bosön och Norska fjällen. Min senast lästa bok är "Ledarskapets fem utmaningar" av Stefan Söderfjell.

torsdag 8 januari 2009

The Carling Cup lever

Jag antar att den var en så stor chock för mig att Man United förlorade mot Derby i Carling Cup att jag trodde de var utslagna. Men i verkligheten är det 90 härliga fotbollsminuter kvar på Theatre of Dreams, Old Trafford, Manchester. Tänk så underbart det är när verkligheten är så positiv. Mitt tips är att United vänder hemma mot Derby och får möta Tottenham Hotspurs i final.

Medier skriver: AB DN SvD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar