Om mig

Mitt foto
Under de närmaste åtta månaderna kommer jag att bo i Örebro och arbeta dels som Head Coach för EcoÖrebro i Basketligan, dels fortsätta arbeta med verksamhetsutveckling och ledarutveckling. När jag vill ha kul går jag på bio, lyssnar på bra musik, går på café, spelar golf, shoppar loss, reser till någon trevlig storstad (helst Prag eller New York), reser till solen, läser en intressant bok mm. Mina favoritställen är Nyhavn och Ströget i Köpenhamn, Espresso house på Davidshalls torg i Malmö, Greenwich Village i New York, Karlsbron i Prag, Stockholms innerstad, Gran Canaria, Bokskogens Golfklubb, Ljunghusens Golfklubb, Central Park i NY, Bosön och Norska fjällen. Min senast lästa bok är "Ledarskapets fem utmaningar" av Stefan Söderfjell.

tisdag 19 maj 2009

Tisdagens rapport från Prag

Dagen inleddes med frukost och därefter skrev Ivana och Emelie Nationellt Prov i Matematik.
Kan en dag starta på ett bättre sätt.

Vid halv 11-tiden åkte vi in till Prags fantastiskt vackra centrum och strosade omkring under några avslappnande timmar.

För er som inte besökt denna vackra huvudstad i Tjeckien har jag bara en sak att säga; Boka en weekend i Prag såfort ni kan. Jag garanterar att ni kommer att bli imponerade av en av världens vackraste städer.

Efter denna kulturella upplevelse, som för tjejerna även innehöll inhandling av diverse vackra klädesplagg, åkte vi tillbaka till vårt pensionat för lunch och matchförberedelser.

Dagens match var mot Spartas U17-lag och blev återigen en mycket intensiv och tempofylld match som vi lyckades vinna med 8p.

Jag återkommer förhoppningsvis med statistik imorgon.


Medier skriver: AB DN SvD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar