Om mig

Mitt foto
Under de närmaste åtta månaderna kommer jag att bo i Örebro och arbeta dels som Head Coach för EcoÖrebro i Basketligan, dels fortsätta arbeta med verksamhetsutveckling och ledarutveckling. När jag vill ha kul går jag på bio, lyssnar på bra musik, går på café, spelar golf, shoppar loss, reser till någon trevlig storstad (helst Prag eller New York), reser till solen, läser en intressant bok mm. Mina favoritställen är Nyhavn och Ströget i Köpenhamn, Espresso house på Davidshalls torg i Malmö, Greenwich Village i New York, Karlsbron i Prag, Stockholms innerstad, Gran Canaria, Bokskogens Golfklubb, Ljunghusens Golfklubb, Central Park i NY, Bosön och Norska fjällen. Min senast lästa bok är "Ledarskapets fem utmaningar" av Stefan Söderfjell.

tisdag 26 maj 2009

Ett mycket starkt landslag

Endast fem spelare från Allsvenskan tog plats i VM-kvaltruppen mot Danmark 6 juni på Råsunda Fotbollsstadion.

Så många riktigt, riktigt bra fotbollsspelare har Lars Lagerbäck att välja bland, att det är nästan omöjligt för allsvenska spelare att slå sig in i vårt folkkära fotbollslandslag. Ta till exempel allsvenskans giftigaste målgörare, Tobias Hysén, som INTE ens är med i truppen till Danmarksmatchen.

Pressen är dock enorm på det svenska laget och allt annat än en seger är ett misslyckande.

Medier skriver: AB DN SvD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar