Om mig

Mitt foto
Under de närmaste åtta månaderna kommer jag att bo i Örebro och arbeta dels som Head Coach för EcoÖrebro i Basketligan, dels fortsätta arbeta med verksamhetsutveckling och ledarutveckling. När jag vill ha kul går jag på bio, lyssnar på bra musik, går på café, spelar golf, shoppar loss, reser till någon trevlig storstad (helst Prag eller New York), reser till solen, läser en intressant bok mm. Mina favoritställen är Nyhavn och Ströget i Köpenhamn, Espresso house på Davidshalls torg i Malmö, Greenwich Village i New York, Karlsbron i Prag, Stockholms innerstad, Gran Canaria, Bokskogens Golfklubb, Ljunghusens Golfklubb, Central Park i NY, Bosön och Norska fjällen. Min senast lästa bok är "Ledarskapets fem utmaningar" av Stefan Söderfjell.

fredag 12 mars 2010

Tack Mr Forsberg!

Peter Forsberg har vunnit Stanley Cup, VM och OS. Han har under större delen av sin karriär tillhört de allra bästa spelarna i världen.

Kvar att vinna är fortfarande ett SM-guld för sitt älskade MODO, men nu verkar Peter Forsberg vara redo att ge upp kampen om SM-guld.

Tråkigt på ett sätt, men samtidigt kan Peter dra sig tillbaka med mycket gott samvete med allt han lyckats med under en fantastisk karriär.

Tack för alla minnen, Peter! Och snälla du, inga mer comebacker utan fatta nu det slutgiltiga beslutet om att karriären är över.

Medier skriver: AB Exp DN SvD SYD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar