Om mig

Mitt foto
Under de närmaste åtta månaderna kommer jag att bo i Örebro och arbeta dels som Head Coach för EcoÖrebro i Basketligan, dels fortsätta arbeta med verksamhetsutveckling och ledarutveckling. När jag vill ha kul går jag på bio, lyssnar på bra musik, går på café, spelar golf, shoppar loss, reser till någon trevlig storstad (helst Prag eller New York), reser till solen, läser en intressant bok mm. Mina favoritställen är Nyhavn och Ströget i Köpenhamn, Espresso house på Davidshalls torg i Malmö, Greenwich Village i New York, Karlsbron i Prag, Stockholms innerstad, Gran Canaria, Bokskogens Golfklubb, Ljunghusens Golfklubb, Central Park i NY, Bosön och Norska fjällen. Min senast lästa bok är "Ledarskapets fem utmaningar" av Stefan Söderfjell.

lördag 15 januari 2011

Fantastiska tider för fotbollsälskare

I helgen är det dags för semifinaler i American League och National League i NFL, världens bästa liga i amerikansk fotboll.

Först ut är Pittsburgh Steelers och Baltimore Ravens (American League), som drabbar samman på Heinz Field i Pittsburgh.

Därefter är det "nattmatch" mellan Atlanta Falcons och Green Bay Packers (National League).

Imorgon kväll är det först Seattle Seahawks mot Chicago Bears (National League) följt av favoriterna New England Patriots och New York Jets (American League).

Mitt tips:

Pittsburgh Steelers vinner mot Baltimore Ravens och får i finalen i American League möte New England Patriots. I finalen i National League tippar jag Chicago Bears mot Atlanta Falcons.

Superbowl vinner Pittsburgh Steelers mot Chicago Bears.

Komihåg att jag sällan tippar rätt och att de flesta tips innehåller mycket hjärta. Mitt favoritlag i NFL heter Pittsburgh Steelers.



Medier skriver: AB Exp DN SvD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar