Om mig

Mitt foto
Under de närmaste åtta månaderna kommer jag att bo i Örebro och arbeta dels som Head Coach för EcoÖrebro i Basketligan, dels fortsätta arbeta med verksamhetsutveckling och ledarutveckling. När jag vill ha kul går jag på bio, lyssnar på bra musik, går på café, spelar golf, shoppar loss, reser till någon trevlig storstad (helst Prag eller New York), reser till solen, läser en intressant bok mm. Mina favoritställen är Nyhavn och Ströget i Köpenhamn, Espresso house på Davidshalls torg i Malmö, Greenwich Village i New York, Karlsbron i Prag, Stockholms innerstad, Gran Canaria, Bokskogens Golfklubb, Ljunghusens Golfklubb, Central Park i NY, Bosön och Norska fjällen. Min senast lästa bok är "Ledarskapets fem utmaningar" av Stefan Söderfjell.

torsdag 30 april 2009

Bokskogen (GB) vann lätt

Gamla banan på underbara Bokskogens GK, min nya hemmaklubb, krossade mig under dagens 18-hålsrond. Efter två bortslagna bollar på två hål i rad, och därefter två raka bortslagna drives låg jag hastigt och lustigt ÅTTA slag över par efter 5 spelade hål.

Jag kämpade bra genom hela varvet, men ytterligare missar i närspelet gjorde att resultatet blev 86 slag. Trots ett mycket dåligt resultat känns det ändå som att jag har ett stort spel på gång. Jag har ju gjort stora svingförändringar under vintern och det kommer nog att ta ett tag innan jag kan överföra dessa från övningsområdet till banan.

Medier skriver: AB DN SvD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar