Om mig

Mitt foto
Under de närmaste åtta månaderna kommer jag att bo i Örebro och arbeta dels som Head Coach för EcoÖrebro i Basketligan, dels fortsätta arbeta med verksamhetsutveckling och ledarutveckling. När jag vill ha kul går jag på bio, lyssnar på bra musik, går på café, spelar golf, shoppar loss, reser till någon trevlig storstad (helst Prag eller New York), reser till solen, läser en intressant bok mm. Mina favoritställen är Nyhavn och Ströget i Köpenhamn, Espresso house på Davidshalls torg i Malmö, Greenwich Village i New York, Karlsbron i Prag, Stockholms innerstad, Gran Canaria, Bokskogens Golfklubb, Ljunghusens Golfklubb, Central Park i NY, Bosön och Norska fjällen. Min senast lästa bok är "Ledarskapets fem utmaningar" av Stefan Söderfjell.

söndag 14 november 2010

Watch out for Manchester United

Ett stort tack till Sunderland, som på ett imponerande sätt besegrade Chelsea med 3-0 på bortaplan!!!!!!

Det hör inte till vanligheterna att Chelsea inte dominerar spelet på Stamford bridge, men i dagens match hade de inte en skugga av en chans mot gästande Sunderland.

Efter att Arsenal vunnit med 2-1 borta mot Everton och Manchester United spelat 2-2 mot framtidslaget Aston Villa har det spetsat till sig på allvar i Premier League-toppen. Arsenal är "bara" två poäng efter Chelsea och United är "bara" 1p efter Arsenal.

Watch out for Manchester United!!!!

Medier skriver: AB Exp DN SvD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar