Om mig

Mitt foto
Under de närmaste åtta månaderna kommer jag att bo i Örebro och arbeta dels som Head Coach för EcoÖrebro i Basketligan, dels fortsätta arbeta med verksamhetsutveckling och ledarutveckling. När jag vill ha kul går jag på bio, lyssnar på bra musik, går på café, spelar golf, shoppar loss, reser till någon trevlig storstad (helst Prag eller New York), reser till solen, läser en intressant bok mm. Mina favoritställen är Nyhavn och Ströget i Köpenhamn, Espresso house på Davidshalls torg i Malmö, Greenwich Village i New York, Karlsbron i Prag, Stockholms innerstad, Gran Canaria, Bokskogens Golfklubb, Ljunghusens Golfklubb, Central Park i NY, Bosön och Norska fjällen. Min senast lästa bok är "Ledarskapets fem utmaningar" av Stefan Söderfjell.

söndag 21 november 2010

Dags för Mastersslutspelet i London

I tennisens underbara värld har vi har kommit fram till den stora säsongsavslutningen, Masters-slutspelet mellan världens åtta bästa spelare, i mäktiga London.

Följande spelare gör upp om den åtråvärda titeln;

Rafael Nadal, Spanien
Roger Federer, Schweiz
Novak Djokovic, Serbien
Robin Söderling, Sverige
Andy Murray, Storbrittanien
Tomas Berdych, Tjeckien
David Ferrer, Spanien
Andy Roddick, USA

Robin Söderling kan avancera till tredjeplatsen om resultaten går svenskens väg. Förstaplatsen kommer Rafael Nadal att behålla, oavsett resultat.

Min favorit är världens bäste genom tiderna, Roger Federer.

Medier skriver: AB Exp DN SvD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar