Om mig

Mitt foto
Under de närmaste åtta månaderna kommer jag att bo i Örebro och arbeta dels som Head Coach för EcoÖrebro i Basketligan, dels fortsätta arbeta med verksamhetsutveckling och ledarutveckling. När jag vill ha kul går jag på bio, lyssnar på bra musik, går på café, spelar golf, shoppar loss, reser till någon trevlig storstad (helst Prag eller New York), reser till solen, läser en intressant bok mm. Mina favoritställen är Nyhavn och Ströget i Köpenhamn, Espresso house på Davidshalls torg i Malmö, Greenwich Village i New York, Karlsbron i Prag, Stockholms innerstad, Gran Canaria, Bokskogens Golfklubb, Ljunghusens Golfklubb, Central Park i NY, Bosön och Norska fjällen. Min senast lästa bok är "Ledarskapets fem utmaningar" av Stefan Söderfjell.

lördag 27 november 2010

United imponerar mer och mer

Efter att Dimitar Berbatov fått ett ultimatum att prestera eller säljas av manager Alex Ferguson levererade den irrationelle bulgaren FEM mål i dagens Premier League-match mot Blackburn.

Manchester United vann med 7-1 och leder nu hastigt och lustigt Premier League och har också avsevärt förbättrat den tidigare dåliga målskillnaden. United ligger två poäng före Arsenal och tre poäng före Chelsea, som dock har en match mindre spelad.

United har haft svårt att göra mål under en längre tid, men har nu fått tillbaka Wayne Rooney, Nemanja Vidic och Rio Ferdinand, vilket betyder enormt mycket inför fortsättningen.


Medier skriver: AB Exp DN SvD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar