Om mig

Mitt foto
Under de närmaste åtta månaderna kommer jag att bo i Örebro och arbeta dels som Head Coach för EcoÖrebro i Basketligan, dels fortsätta arbeta med verksamhetsutveckling och ledarutveckling. När jag vill ha kul går jag på bio, lyssnar på bra musik, går på café, spelar golf, shoppar loss, reser till någon trevlig storstad (helst Prag eller New York), reser till solen, läser en intressant bok mm. Mina favoritställen är Nyhavn och Ströget i Köpenhamn, Espresso house på Davidshalls torg i Malmö, Greenwich Village i New York, Karlsbron i Prag, Stockholms innerstad, Gran Canaria, Bokskogens Golfklubb, Ljunghusens Golfklubb, Central Park i NY, Bosön och Norska fjällen. Min senast lästa bok är "Ledarskapets fem utmaningar" av Stefan Söderfjell.

lördag 25 juli 2009

Tiger till Sverige?

Barsebäck är en mycket bra golfanläggning, men med tanke på att SAS Masters kommer att spelas på nya superbanan, Bro Hof Slott, tappar nästan årets upplaga lite i status. Alla vet att den stora satsningen på tävlingen startar först 2010. Och vilken makalös tävling det kan bli på den mäktiga banan nordväst om Stockholm.

Tänk om tävlingsledningen kunde övertyga Tiger Woods att besöka sina släktingar i Sverige och samtidigt spela SAS Masters. Drömmen om att se Tiger Woods på en svensk golfbana lever på allvar.

Medier skriver: AB Exp DN SvD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar